Γ Γυμνασίου 2016

Γ Γυμνασίου 2016

Εκτύπωση
Κατηγορία: Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

 Βιβλίο, cd

Προγραμματίζω υπολογιστικές συσκευές και ρομποτικά συστήματα (14 ΩΡΕΣ)


1ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.1 (176-178 σελ.)

Η έννοια του προβλήματος

Πρόβλημα


2ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.2 & 1.3 (178-181 σελ.)

Αλγόριθμος, Ιδιότητες Αλγορίθμου

Αρνί-Λύκος-Χόρτο

Πρόβλημα του Βαρκάρη

Πύργοι του Ανόϊ

Ταξινόμηση Φυσαλίδας


3ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.4 & 1.5 (181-185 σελ.)

Γλώσσες προγραμματισμού, Γλώσσα μηχανής, Χαρακτηριστικά γλωσσών προγραμματισμού, ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον

Γλώσσα μηχανής

Γλώσσα προγραμματισμού

Κώδικας σε διάφορες γλώσσες

4ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Γνωριμία με το Scratch

Scratch online, ScratchPlay

https://scratch.mit.edu/users/silitzidis/projects/

Scratch - Βιβλίο, Οδηγός για Αρχάριους, Οδηγός χρήσης

Scratch.exe, Αριθμομηχανή στο Scratch

Δημιουργία παιχνιδιού (Λαβύρινθος) στο Scratch

photodentro & ασκήσεις στο scratch

5ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βασικά σχήματα, Εντολές κίνησης

6ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Συντεταγμένες στο scratch

Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Εκτύπωση
Κατηγορία: Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

 Βιβλίο, cd, MicroWorlds Pro 1.1 

Εικόνες

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΩΣ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη                                             Εντολές Microworlds Pro
(ΜΠΡΟΣΤΑ,ΠΙΣΩ,ΔΕΞΙΑ,ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ΣΤΥΛΟΚΑΤΩ,ΣΤΥΛΟΑΝΩ,ΣΒΗΣΕ,ΣΒΗΣΕΓΡΑΦΙΚΑ)
Οι καθηγητές Πληροφορικής του 2ου Γυμνασίου Ευόσμου Γιάννης Δασκαλάκης και Δημήτρης Γαϊτανίδης έχουν δημιουργήσει μία σειρά video - μαθημάτων για το Microworlds Pro που διδάσκεται στην Γ' Γυμνασίου.
 

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΧΡΗΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΑΝΑΚΑΛΥΨΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Μεγάλες Δραστηριότητες

 

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

 

Scratch - Βιβλίο
Οδηγός για Αρχάριους
Οδηγός χρήσης

Scratch.exe
Scratch online

Minecraft

1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Scratch Game

http://scratch.mit.edu/users/2gymdidy/

 

ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

·        Σελ: 177
Τι είναι πρόβλημα; Τι είναι δεδομένα προβλήματος; Τι είναι ζητούμενο και τι επίλυση προβλήματος;
Επίλυση σύνθετου προβλήματος και ανάλυση σε απλούστερα (με παράδειγμα όπως σχήμα 1.1 σελ: 178)

·        Σελ: 178
Τι είναι Αλγόριθμος;

·        Σελ: 179,180
Ποιες είναι οι ιδιότητες ενός Αλγορίθμου;

·        Σελ: 183
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των γλωσσών προγραμματισμού (σύντομη περιγραφή)

·        Σελ: 184
Περιγράψτε τι είναι το συντακτικό λάθος και τι το λογικό λάθος.
Πως λειτουργούν οι μεταγλωττιστές και πως οι διερμηνείς σε ένα πρόγραμμα;
Ποια είναι τα στάδια εκτέλεσης ενός αλγορίθμου από την Κ.Μ.Ε. του υπολογιστή (σχήμα 1.3).

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

·         Ασκήσειςστο Scratch.
Σελ: 17-26
Scratch - Βιβλίο

Copyright 2011 Γ Γυμνασίου 2016. silitzidis
Free Joomla Theme by Hostgator