Γ Γυμνασίου 2016
Προγραμματίζω υπολογιστικές συσκευές και ρομποτικά συστήματα (14 ΩΡΕΣ)
1ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.1 (176-178 σελ.)
Η έννοια του προβλήματος
2ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.2 & 1.3 (178-181 σελ.)
Αλγόριθμος, Ιδιότητες Αλγορίθμου
3ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βιβλίο: κεφ 1.4 & 1.5 (181-185 σελ.)
Γλώσσες προγραμματισμού, Γλώσσα μηχανής, Χαρακτηριστικά γλωσσών προγραμματισμού, ολοκληρωμένο προγραμματιστικό περιβάλλον
4ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Γνωριμία με το Scratch
https://scratch.mit.edu/users/silitzidis/projects/
Scratch - Βιβλίο, Οδηγός για Αρχάριους, Οδηγός χρήσης
Scratch.exe, Αριθμομηχανή στο Scratch
Δημιουργία παιχνιδιού (Λαβύρινθος) στο Scratch
photodentro & ασκήσεις στο scratch
5ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Βασικά σχήματα, Εντολές κίνησης
6ο Μάθημα (1 ΩΡΑ) Συντεταγμένες στο scratch